wtorek, 2 lipca 2013

Something about Ciara's style


short jeans for long legs
 
Ciara jest moją ulubioną artystką od momentu, gdy pierwszy raz usłyszałam w radio
1,2 step. Darzę ją wyjątkową sympatią nie tylko za sprawą jej artystycznej duszy, ale również za nadzwyczajny i ponadczasowy styl. Artystka nie zważając na okazję, preferuje wygodę. Każdej stylizacji nadaje charakteru i nigdy nie ulega wpływom modowych guru. Od wielu lat jest wierna sneakersom od Adidas Originals aż do Air Jordanów. 



CiCi swój rodzinny dom w Atlancie nazywa rajem Jordanów z uwagi na posiadanie całkiem przyzwoitej kolekcji sneakerów. Kilka modeli powstało na specjalne zamówienie artystki. Na zdjęciu powyżej możemy podziwiać owoc współpracy Adidas Originals i Jeremiego Scott'a - na górnej części języka naszyta jest Mickey Mouse! Muszę przyznać, że jest to niebanalny pomysł :)



"Kiedy wychodzę na zakupy, moją największą ekstrawagancją jest kupowanie butów. Kocham buty, kocham wszystko co z nimi związane i pasują mi w zasadzie wszystkie ciekawe marki, od Louboutina i Dr. Martensa do Versace i Fendi. Nie wiem, ile dokładnie butów mam, ale pewnie ponad tysiąc. Za jednym razem zdarza mi się wydawać po 1200 dolarów na buty. Miesięcznie wychodzi ponad 11 tys dolarów. To jednak silniejsze ode mnie!" - C.


 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...