poniedziałek, 22 lipca 2013

Weekend moments #instamix

Tym razem pogoda dopisała! Słońce nie opuściło nas ani na chwilę. 
Zapraszam do oglądania zdjęć :)
Chmury są takie fajne!
Plażowanie na Bolko#Opole :)
Kąpielisko Silesia#Opole, tam można aktywnie spędzić czas pływając na wakebordzie!
Kanał Młynówka#Opole
4 pisklaki! 
Hades przeuroczy kocur koleżanki :)
Nie wiem czy już o tym wspominałam, ale uwielbiam koty! Sama chciałabym mieć, ale jak na razie warunki mieszkaniowe mi na to nie pozwalają. Tego słodziaka 'w skarpetkach' spotkałam na spacerze! Chciałam go porwać!

3 komentarze :

  1. zazdroszczę tak pięknego słońca bo u mnie ponuro i wietrzysko, że mało co głowy nie urwie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. przyjedź do nas! tutaj słońca nie brakuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zostałyście przeze mnie nominowane do blogowego łańcuszka Liebster Award, jeśli chcecie się pobawić zapraszam do mnie po odbiór pytań :) Jeśli nie lubicie tego typu zabaw przepraszam, mam nadzieje, że nie będziesz zła:)
    http://kasiulccia.blogspot.com/2013/07/liebster-awards.html

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...